20:49 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کشتی آرا

التهابات بازار سکه فروکش کرد
پایگاه خبری راد: به گفته عضو هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران التهابات بازار سکه فروکش کرده است. وی پیش‌بینی کرد که در روزهای آینده قیمت سکه روند نزولی خود را ادامه دهد.
چرا سکه گران شد؟
پایگاه خبری راد: عضو هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران تصریح کرد افزایش قیمت طلای جهانی و قیمت ارز مهمترین دلایل جهش قیمت سکه در ایام نوروز بوده است.
سکه به  یک میلیون و ۷۲۰ هزار تومان رسید
پایگاه خبری راد: محمد کشتی آرای از رسیدن قیمت سکه در بازار به بیش از یک میلیون و ۷۲۰ هزار تومان خبر داد و گفت:‌ البته در این قیمت حدود ۱۲۰ هزار تومان حباب است.
قیمت سکه نجومی شد
پایگاه خبری راد: محمد کشتی آرای از رسیدن قیمت سکه در بازار به بیش از یک میلیون و ۷۲۰ هزار تومان خبر داد و گفت:‌ البته در این قیمت حدود ۱۲۰ هزار تومان حباب است.
تاثیر حراجی و پیش فروش سکه بر بازار چه بود؟
پایگاه خبری راد: با وجود سیاست‌های بانک مرکزی به منظور تعدیل قیمت‌ها در بازار سکه اما همچنان این بازار با حباب قابل ملاحظه ای روبرو است و طبق آخرین وضعیت بازار قیمت سکه تمام رکوردشکنی کرده است.
سکه و دلار مقابل هم ایستادند!
پایگاه خبری راد: در هفته گذشته که عرضه سکه و دلار با محدودیت‌هایی همراه بود، نرخ دلار کاهش نسبی قیمت را تجربه کرد اما سکه تمام ۴۰ هزار تومان افزایش یافت.
واکنش بازار نسبت به توقف حراج سکه
پایگاه خبری راد: پس از متوقف شدن حراج سکه از سوی بانک مرکزی، بازار سکه نسبت به این اقدام واکنش نشان داد و بعد از کاهش قیمت روزهای اخیر مجددا با جهش قیمتی روبرو شد.
افزایش قیمت سکه واقعی نیست!
پایگاه خبری راد: قیمت انواع سکه در حالی در بازار آزاد صعودی شده است که بخش قابل توجهی از این قیمت، حباب ناشی از فضای روانی است که به دلیل افزایش نرخ ارز ایجاد شده است.
کسی ارز نمی خرد!
پایگاه خبری راد: بررسی‌ بازار آزاد سکه و ارز که از روزهای اخیر با صعود قیمت همراه شده است، نشان می‌دهد که مردم مقابل صرافی‌ها تجمع کردند و نظاره‌گر تابلو اعلان قیمت‌ها هستند اما خرید و فروش به شکل محسوسی انجام نمی‌شود.
پلمب سکه‌های طلا را باز کنید
پایگاه خبری راد: در روزهای اخیر کلیپی در فضای مجازی منتشر و در حال حاضر دست به دست می‌شود که از شهروندان درخواست می‌کند نسبت به خرید سکه‌های پلمب شده دقت بیشتری داشته باشند و این کلیپ را منتشر کنند تا سر دیگران کلاهی نرود!
سکه رکورد پنج ساله را شکست
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران به ارزیابی وضعیت بازار طلا و سکه در هفته گذشته پرداخت و تصریح کرد که قیمت سکه با رسیدن به بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رکورد پنج سال گذشته را شکسته است.
افزایش قیمت طلا و سکه در پی صعود نرخ جهانی
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران به تشریح وضعیت بازار داخلی و جهانی طلا و سکه در ایام نوروز پرداخت و عنوان کرد که در این بازه زمانی افزایش قیمت جهانی طلا باعث صعودی شدن نرخ سکه و طلا در بازار داخلی شد.
صفحه قبل | صفحه بعد